Biwak sportowo rekreacyjny – Pisklaki 2022

Powiększ obraz

W dniach 30.05 – 02.06.2022 roku odbył się biwak sportowo – rekreacyjny. Udział w tym wydarzeniu wzięli uczniowie klas V, VI, VII i VIII.

Pierwszego dnia po rozbiciu obozowiska udaliśmy się do firmy Convexglass, która zajmuje się obróbką szkła. Zwiedzaliśmy fabrykę i zapoznaliśmy się z innowacyjną techniką przetwarzania szkła. Po powrocie na obozowisko uczyliśmy się i doskonaliliśmy technikę pływania kajakiem. Tak zakończył się nasz pierwszy dzień na biwaku. Drugiego dnia udaliśmy się do Obszy na mecz piłki nożnej z uczniami szkoły podstawowej. Nasi uczniowie byli bardzo zadowoleni, gdyż pokonali miejscową drużynę. Po powrocie rozegraliśmy turniej siatkówki plażowej. Kolejnego dnia czekał nas spływ kajakowy rzeką Tanew. Dla większości uczestników był to debiut dlatego tym bardziej cieszyli się z tej formy aktywności fizycznej. Ostatniego dnia wyruszyliśmy na wycieczkę rowerową po Roztoczańskim Parku Narodowym. Odwiedziliśmy Ziemiankę ,, Wira ” gdzie podczas drugiej wojny światowej zlokalizowana była szkoła podoficerska oraz szpital polowy. Po powrocie na pole biwakowe nadszedł czas na pakowanie i składanie namiotów.  Następnie zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy w drogę powrotną do naszych domów. Uczniowie wrócili zadowoleni, zyskując nowe doświadczenia.